lørdag 8. mars 2014

Hurra for OSS!

Hurra for alle kvinner!
Tenk at vi kvinner har en egen dag, det har vi jammen meg fortjent. 
Håper alle mine kvinnelige lesere har hatt en fin fin dag.
Dagen kunne ikke startet bedre enn at solen skinte inn i stuen. 
Eller vent litt..det var ikke mye sol da jeg og veslemor stod opp 05.30. Dette er ikke noe vi har for vane for å gjøre, men idag ville hun absolutt ikke legge seg ned igjen og sove. Krysser fingrene for at det ikke blir dagligdags for jeg derimot var helt ødelagt..
Det var helt fantastisk å se solskinn igjen idag. 
Vi har lekt ute, funnet frem sykler og hatt solbriller på. 
Våren er så hjertelig velkommen nå kjenner jeg.
Akkurat som farger er, se på denne fargerike skjønne blusen. Spriter opp etthvert antrekk.
Vakre Marianne som jeg knipset noen bilder av rett før jeg dro hjem på fredag. Hun var å finne i butikken og tok seg av den mens jeg var i mammapermisjon. Ei skikkelig flott og flink dame som fortsatt er med på teamet nå som jeg er tilbake. 
Her har hun på seg ankel jeans fra By TiMo som er blitt en skikkelig favoritt. Kule detaljer og god stretch. 
                    
En annen favoritt er Angora jakken i marineblå som også er fra By TiMo. Den er så utrolig myk og deilig, slenger den utenpå nesten alt. Den skal være med meg lenge, og kjenner jeg meg selv rett bruker jeg den på sene sommerkvelder også. 
Alle bør ha en slik!
Bluse By TiMo// Angorajakke By TiMo// Ankelbukse By TiMo// Ankelstøvlett Debbie

Nyt søndag, så er du klar for en fresh start på Mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!