onsdag 30. juli 2014

Det er min dag idag!

Hvilken dag er det idag? Hvilken dag er det idag?
Jo, det er min dag:)

Ifjor fylte jeg rundt tall så idag ble det ikke så stor ståhei. 
En liten gave ble det til meg selv idag tidlig, thai-massasje. Fy det var deilig! Den siste tiden har jeg hatt vondt i kjeven, rett og slett pga stiv nakke og skuldre.
Dagen har jeg tilbragt på jobb, helt supert spør du meg. Hver dag flyr unna så fort på jobb, mye å gjøre, varer flyr ut og jeg koser meg. Heldig er jeg!
Etter jobb fikk jeg servert hjemmelaget middag av mamma med hele familien. Litt lek og kos med mine søte små. 
Pernille har kjøpt en så søt gave fra seg og lillesøsteren. En hvit, stor hortensia. Det måtte visst bli den for det er mammas favoritt hadde hun sagt til mommo. Og det er helt rett. Finnes ingen finere plante enn hortensia, helst hvit eller rosa:) *mammahjerte gløder*
Hun har festet 2 sommerfugler i blomsten, en fra Pernille og en fra Marielle 


Jentene sovnet på et blunk ikveld. 
Etter endt trening sitter jeg godt til rette i sofaen med et glass vin.
Skål til meg!

HiPP HiPP!

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!