tirsdag 8. juli 2014

Something Blue..

Something old, something new,
Something borrowed, something blue,
And a silver sixpence in her shoe

God Morgen Tirsdag!
Håper uken har startet bra. Mange har kanskje startet med ferie nå?
Fellesferien er godt igang, herlig. Det er så koselig at så mange av dere vil besøke Drømmeverden nå i ferien, mange kommer til og med langveis fra. Mange leser bloggen, og følger butikken på facebook. Det er ekstra hyggelig når dere slår av en prat:) Tusen takk!

Igår gikk dagen i ett fra morgen til kveld. Masse shoppelystne kunder både på nett og i butikken gjorde at arbeidsdagen gikk unna på 1-2-3. Jeg elsker jobben min!
Takket være dere kan jeg jobbe med det jeg elsker.
Nå har jeg og vesla vært ute på en tidlig løpetur, deilig start på dagen. Litt mat i magen nå så er jeg klar for å erobre dagen.

Litt mørkeblått har flyttet inn i stuen. 
Sammen med corall, hvitt og beige ble det en perfekt miks. 
Den nye puta med blomster passet så bra sammen med corall, som fortsatt er en innertier hos meg:)
Puten med blomster finnes her og mørkeblå volangpute her





Husk å titte innom nettbutikken eller butikken for salget som startet igår med et brak. Fortsatt noen godbiter igjen selvom mye gikk igår.

Nå er vesla klar for frokost så jeg får runde av her før hun får dilla:)

God tirsdag fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!