torsdag 31. juli 2014

Shimmer og fjas

God kveld,
Et lite livstegn fra meg før jeg treffer hodeputa. 
Dagen idag har vært super-effektiv. Jeg bare ELSKER slike dager!
Det beste som finnes er å kunne krysse av den ene tingen etter den andre på lista. For ja, jeg er et listemenneske. Og gjerne flere lister av gangen:)

Fikk skviset inn en skikkelig svetteøkt idag, superdeilig. Nå kan jeg møte helga med masse energi og god samvittighet. Laget en lang liste til meg selv for neste uke. Da reiser jentene på ferie og mor selv skal få unna masse både på jobb og her hjemme. 

Shimmer puta jeg la ut her om dagen er det flere som har etterspurt i nettbutikken. HER kan du finne den. Min nye favoritt i sofakroken. Denne blir med meg helt til jul og sikkert litt lenger også:)


Straks er det ny helg.
God Fredag til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!