tirsdag 22. juli 2014

Et lite paradis!

Idag har vi kost oss på dette vakre lille paradiset i Kragerø.
Tenk å bo rett så idyllisk til og med egen sandstrand. Her snakker vi ro i sjela!
Vi har besøkt noen venner som bor her. Ungene (og de voksne) har badet, slikket sol og slappet av hele dagen. I tillegg fikk vi servert den beste fiskesuppa jeg har smakt. Lurer på om jeg må spørre om oppskrift for den smeltet i munnen:)
Marielle har blitt en skikkelig badeløve, det er så moro å se. Pernille er mer i vann enn på land denne sommeren, med fult utstyr som dykkebriller, baderinger og egg på ryggen. Noen som husker de? Det er nostagi det.

Jeg skulle gjerne våknet her, trasket ut på trappen og drukket dagens første kaffekopp!






-PRIVATE BEACH-

Jeg deler ganske lite privat her på bloggen, for det meste blir det interiørprat. Men siden flere har spurt om å se mer av meg (?), barna og livet mitt som småbarnsmor og butikkdriver så har jeg valgt å dele bittelitt mer av meg selv. Jeg kicker det hele igang med å vise strandbilder av meg og mine. DET hadde jeg ikke trodd for bare noen år siden. Men nå er jeg kommet i en fase i livet (tror det var da jeg rundet 30..) hvor jeg hverken tar meg selv eller det rundt så høytidig. Kropp er topp uansett hvordan den ser ut, det er personen inni som teller. Jeg er veldig fornøyd med hvor jeg er i livet akkurat nå. To fine små, en flott mann, hus og en butikk jeg har bygget step by step. Jeg har båret frem to herlige gull og det er jeg stolt av! Oppfordrer dere alle til å være stolte av dere selv og eie sommerkroppen 2014. Vi er alle flotte på hver våre måter!

Denne sommeren er helt fantastisk!
Tenk så heldige vi er. Syden i Norge. Denne vinteren kjenner jeg skal bli lettere å svelge enn mange av de andre. For i år er jeg godt rustet:)
NYT Sommeren videre hvor enn du er, jobb eller ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!