søndag 6. juli 2014

En unik mulighet for DEG!

God Søndag fra Villa Drømmeverden!
Idag våknet jeg til regnet som strømmet fra takrennene ute. Jeg ville helst bare dra dyna godt over hodet og sove videre. Men det ville ikke veslemor:)
Jeg blir så tiltaksløs og slapp i slikt vær! Kom til meg sol..

Det gjelder å ta tak i egen nakk, og det gjorde jeg. Nå er en delig joggetur unnagjort sammen med vesla. Det er så lummert ute, godt det sluttet å regne ihvertfall. Mens vesla tok luren sin har jeg jobbet med nettbutikken. Og vet dere hva?
Imorgen starter jeg SALG på masse fine klær i butikken. Noen ting er det få størrelser igjen av, men det er mulighet for å gjøre et kupp. 

Jeg gir DERE en unik mulighet idag!
Ta en titt innom nettbutikken HER og gjør et kupp allerede idag, før butikken åpner imorgen. Her er det førstemann til mølla som gjelder. 
Bor du i nærheten og er redd akkurat din størrelse skal bli tom før imorgen så kan du shoppe i nettbutikken og velge "hente i butikk" som fraktmetode. Så henter du pakken din i butikken.
SHOP TILL YOU DROP!

Her er noen av mine favoritter:
                               





    

                 



Håper dere likte dette?

Kos dere videre på denne søndagen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!