tirsdag 5. mars 2013

En titt inn i Drømmeverden interiør!

 
God Morgen!
 Lyst til å sitte ved dette bordet å nyte en deilig frokost? Det hadde vært noe, så herlige farger!
Pasteller er jeg veldig svak for, spesielt gjennom våren og sommeren. Rosa, blått, mint, hvitt...mmmm 

Nyhetene fra Greengate er på plass i butikken.
 Eyecandy vil jeg kalle det!
 
Candy mint er en av vår/sommerens nyheter. Kjenner jeg er veldig svak for denne serien selv, helst sammen med de rosa nyhetene. Just my kind of tea!
  Vi har ikke bare søte, blomstrete og romantiske herligheter i butikker. Bare se på denne miksen av natur, lin, betong og jordfarger. Jeg liker en basis i hjemmet som består av akkurat dette, og tilsette litt farge, glam og paljetter:)
Lag deg et lysfat, det gir et mer ryddig uttrykk og gir rom for å bytte ut små detaljer etter årstid og humør. Noen herlige rosa tulipaner kunne vært fint i denne kabelstrikkvasen akkurat nå.
 


Noen av vårnyhetene på klær og sko.
Her vises mine favoritter:
Klær med de ekstra detaljene, prikken over i'en! Og lyserosa converse med nagler/diamanter, ballerina med paljett peacetegn og lave sorte gummistøvler.
 
Våren er en herlig tid både på interiør og klesfronten!
Og for en energi våren gir...herlig!!
 
Så du noe du likte? Det meste finnes HER
 
Nå må jeg og lillemor stikke, innkjøp av klær til høsten i butikken.
Glede! 
 

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har fått inn i butikken din! :) Likte spesielt godt putene jeg, men kjente en herlig vår-og sommerfølelse av å se de nydelige fargene fra Greengate :)

    Ha en strålende dag!
    Klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!