mandag 25. mars 2013

Rom til minstemor

O herlige mandag!
solen skinner og påsken er i gang. Mange som har reist på påskeferie?
Gleder meg til masse tid med familien, god mat, drikke, påskegodt og kanskje jeg endelig får tid til å lese de nye bladene som venter på meg..?
Etter påske starter jeg med rommet til minstemor.
Selve rommet er ferdig, men det ble fylt opp med esker og ting da vi flyttet inn. Nærmest som en bod! Vi har ryddet ut masse, men noe gjenstår. Jeg må ta meg selv i nakken og rydde det ferdig, så kan det morsomste begynne!:)

 Da jeg gikk gravid hadde jeg en følelse at vi ventet en gutt, så jeg hadde bestemt meg for et rom som gikk i grått og lyseblått. Men den gang ei!
Med en prinsesse til i hus blir det mer jentefarger.
Jeg tenkte å innrede rommet hennes i lillatoner, men har funnet veldig lite lilla stæsj jeg liker.
Her om dagen fant jeg noen elementer å gå ut ifra som skal inn der, og koden ble knekt!
Det ble ikke lilla, men jeg er superfornøyd!
Dere skal få være med på veien, men påske først.
 
 Ønsker deg som er innom en fin fin Påske!
Nyt dagene og hverandre.

1 kommentar:

  1. Så mye fin inspirasjon! Det blir nok kjempefint!! Gleder meg til å se:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!