fredag 22. mars 2013

Hjemmekontor!

God fredag!
Jammen er det ikke helg igjen, synes det bare er mandager og fredager jeg.
For mange er kanskje også påskeferien i gang?
 
I dag har jeg hatt min første hele arbeidsdag etter fødsel.
Deilig å ha "tid" til å jobbe igjen. Jeg har til nå kombinert barselpermisjon og litt jobb innimellom slagene. Det har vært ganske slitsomt å aldri komme ajour.
Fra nå skal pappaen ha permisjon en dag i uken, noe som gir meg mulighet til å jobbe. For det er ikke til å skyve under en stol at det alltid er mye å gjøre og ta tak i når man driver egen bedrift.
Nå har jeg fått fikset i nettbutikken, betalt regninger, svart på mailer og ikke minst ført regnskap.
Puten jeg har valgt å kalle Paradis er kommet i butikken, jeg tenker på palmer og bølgeskvulp når jeg ser den. Altså et paradis!
Drømmeverden interiør har fått noen nye leverandører i dag som jeg gleder meg til å motta varer fra, butikken blir bare bedre og bedre! Jeg jobber hele tiden med å finne de beste leverandørene og de flotteste varene. Det skjer mye med butikken fremover som jeg gleder meg til å dele med dere:)
Jeg har også pyntet og stæsjet litt i heimen med nyheter, ble så fornøyd. 
Dere skal selvfølgelig få se.
 Nå tar jeg helg med kjempegod samvittighet. *Lykke*
Jeg er klar for babykos, kos med storesnupp og kokkelering av fredagsmiddagen.
Og sofaen da..
 
God helg Folkens!
 
Corall pute her og paradis pute her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!