tirsdag 7. mai 2013

Let's do it!

Hei Tirsdagkveld!
Dagen i dag startet kl.06 da lille solstråle lå i sengen sin og "skravlet". Fantastisk å høre på, selv om øynene egentlig ikke ville åpne seg. Siden har dagen gått i ett.
Egentlig veldig deilig å ha fått unna mange gjøremål før kl.10!
En av tingene på agendaen i dag var å bli intervjuet ift flyttingen av butikken min. Riktignok var det bare lokale TV, men det er fortsatt "ut av komfort-sonen" opplevelse.
Men all reklame er god reklame, så da får man bare hoppe i det med begge bena!
Har ikke vi fått inn den fresheste buksen i butikken?
Jeg har forelsket meg helt i corall denne sesongen, og denne buksen er intet unntak.
Blå himmel, solen varmer og stadig vekk sniker det seg litt sommerklær inn i garderoben min, rart det der altså:)
Alle klærne, vesken, skjerfen og skoene er fra Drømmeverden interiør.
 
 
Nå er det nattinatt:)
 

4 kommentarer:

  1. Den buksen var knallkul!!
    Synd det er så skummelt og kjøpe bukser på nett, de passer aldri:)

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  2. Hvor finner jeg buksa? Den var fiiin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp den er så fiiin:)
      Finnes her: http://drommeverden.no.24nb.serversenter.net/produkt/klar-og-sko/worn-pretty/como-bukse-corall

      Slett
  3. For et fint antrekk, og nydelig farge på buksen:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!