fredag 17. mai 2013

HiPP HiPP

HURRA!
17.MAI er vel overstått. Har dere hatt en fin feiring?
Jeg sitter med bena høyt fulle av gnagesår. Og dette er bunadsko jeg har brukt siden jeg var konfirmant!? Kanskje bena har vokst etter svangerskapet.. hvem vet..
Store prinsessa var så flink med å gå hele veien fra skolen til kirka, hånd i hånd med 2 jenter fra bhg. *smelt*
Deretter var det leker, pølser, is, mer lek, is, REGN, litt sol, REGN, is... på skoleplassen.
Før vi så på det alltid så dårlige russetoget. Men å se det hvert år må vi:)
Vi hadde den nærmeste familien her på spekemat ikveld. Dette var da ikke noe problem siden min snille mamma kom med ferdige fat, blomster, lys, servietter osv.
Vi stilte bare huset til disposisjon:)
I disse travle tider med flytting av butikken var dette luksus!
 
Tilslutt et bilde av den fine Hallingtuppa mi!
Denne bunaden har jeg brukt da jeg var liten. Jeg HATET å bruke bunad for jeg var den eneste som hadde ordentlig bunad og alle voksne måtte se, ta på og kommentere.
Nå er det mer vanlig med bunad og lillemor kan nesten ikke vente med å få den på:)
Og ja, hun har samet russekort....
 
Som dere ser er ikke huset vårt helt ferdig utvendig, vi mangler lister rundt vinduer og dører. Og eventuelt maling på veggen. Jeg likser betongfargen jeg da, så vi får se. Kan bli stilig med hvite lister og beholde veggen som den er.

Langhelg i vente...for de som kan ta seg fri.
Jeg må jobbe en del, butikken skal på bena.
 
Loppekassa roper på meg...zzzzzzzzzz
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!