lørdag 11. mai 2013

Prinsessa 5ÅR!

 
Hipp Hipp Hurra!
11.mai 2008 ble jeg mamma for første gang. Et par uker før tiden kom en liten prinsesse på snaue 2,5kg. Hun var liten og spinkel, men det tok hun fort igjen!
Tenk at hun allerede har blitt 5år!
Det er først når man får ban at man virkelig ser hvor fort tiden går.
Når jeg ser på disse bildene fra hun var liten ser hvor ekstremt lik Marielle er storesøsteren sin, skremmende lik faktisk. Vel, de er jo støpt i samme form:)

I dag har vi hatt storinnrykk av familie. Kjempekos med slike sammenkomster, men gud hvor deilig det er å sette seg ned med bena høyt!
I morgen er det barnebursdag så er vi i mål for denne gang. Et lite maraton-løp.
En meget fornøyd snuppe som sovnet fort ikveld. Full av sukker, et smil om munnen og den nye sykkelen vedsiden av senga.
Husker godt hvor stas det var å få ha en bursdagsgave på meg, i senga eller ved min side:)
Jeg er så takknemlig for at jeg får være mamma til denne fantastiske, omsorgsfulle, fantasifulle og veslevoksne solstrålen.
 
Ønsker deg en fin kveld!
Sitter foran TV og ser gullruten du også?
 
 

2 kommentarer:

  1. for noen vakringer!!!!! gratulerer med bursdagen til fine prinsessen....

    Klems Diana

    SvarSlett
  2. Gratulerer med den nydelige jenta:))
    Og for et fantastisk bilde av dere - like flott mamma ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!