søndag 5. mai 2013

Utesøndag!

God kveld i stua!
For et herlig vær å våkne til i dag. Jeg kjenner at lysten til å gjøre ting og energien stiger.
Storesøster var allerede ute på trampolina før kl.09 i dag, og resten av dagen er også stort sett tilbrakt ute. Jeg har noen maleprosjekter på gang, og hva er vel bedre enn å stå ute å male og kjenne at solen varmer? Fantastisk med overbygg over terrassen, så kan møblene få stå der og tørke. Og jeg kan male akkurat når det passer meg!
 
Uken som kommer nå blir HEKTISK!
Bursdag for storesøster til helga, oppussing av butikklokale siden vi flytter om 2 uker(!), regnskap, dugnad, male møbler, bestille varer, svare på litt for mange mailer og jobbe med nettbutikken.... ehhh....ja også har jeg jo egentlig barselpermisjon oppi alt dette:)
Ja, det glemte jeg nesten. Min kjære skal ha gravemaskin her fra torsdag av. Opparbeide tomta og rydde etter husbygging, lage plen og sikkert noe mer som jeg ikke har oversikt over.
MYE spennende på gang med andre ord! *gliser*
 
Pavlovaen på bilde er det min svigerinne som bakte til dåpen. Den var helt fantastisk!
Kanskje jeg må prøve meg på den til helga? 
 
Tjolahopp og God Ny Uke!
Håper du også har masse planer for uken?
 

2 kommentarer:

  1. Deilig med mer energi nå som solen kommer.. godt å kjenne solen mot kroppen også :D

    Pavlova er en av mine favoritter også! Nam!

    Ønsker deg en toppers ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Oj! Det var litt av en uke du har foran deg!!! Husk å puste innimellom da ;)
    Kaka så veldig god ut; må kanskje prøve en sånn ved neste anledning!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!