torsdag 2. mai 2013

Kom mai du skjønne milde!

Hurra for Mai!
Jeg har sett sånn frem til mai-måned. Da kan vi endelig håpe litt på sommer og sol, plante ute, campingsesongen starter, storesnupp blir 5år, 17.mai, grilling, fridager, småsko og grønn natur!
Mai pleier å være en skikkelig fin måned.
 
Jeg husker det året Pernille ble født (2008), da satt jeg ute i bikini fra permisjonen startet 1.mai. Og det var  trope da jeg lå på sykehuset og etter vi kom hjem. En fantastisk mai måned var det!
Hvor blir den varmen av nå? Hørte rykter om at sommeren kommer neste uke..!?
Den som venter får se:)
 
Mai måned betyr også ny adresse for Drømmeverden interiør. Idag har jeg malt og fikset i lokale, FOR en forandring det blir! Fortsatt litt igjen, men tror jeg og håndtverkerne er i god rute.
Selve flyttingen orker jeg nesten ikke tenke på, da er det bare å puste med magen og henge med i svingene:) 
 
Hurra for Mai og hurra for snart helg!
 
klem fra
Stilig genser finnes HER. Knæsje farger er hot i år!
Gratis frakt i nettbutikken for ordre over kr.600,-  t.o.m 16.mai
 

1 kommentar:

  1. Oh yes! Mai kan være så fiiin:)
    Får håpe spådommene om sommer til uken stemmer ♥

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!