mandag 13. mai 2013

Maritim sommer!

 
Mandagsblues!
Ja, da var vi snart halvveis i mai måned om jeg har ikke sett mye til sommeren, kanskje ikke du heller?
Jeg krysser fingrene for at den kommer snikende om noen dager, helst før 17.mai. Også har jeg bestilt sommer til langt ut i september. Med ønske om sommer kommer også tankene på duse pasteller i heimen, lette klær/sko og ønske om en maritim sommer.
Flere enn meg som liker marineblått i striper, ruter og STJERNER???
 

Er man ikke helt på den marineblå linjen kan beige også
være sommerfint. For min del må disse to fargene gjerne matches sammen.
.
 
 
 
 
Vi åpner snart sommerparadiset vårt, nemlig campingvogna som ligger i nærheten av Helgeroa.
Beste sommerplass på jord!
I år har jeg planer om å virkelig stæsje opp litt der nede, og da blir det beige, hvitt og marineblått.
I fjor gjorde jeg minst mulig der siden vi kjøpte en gammel vogn med alt utstyr slik at min kjære også skulle få teste ut campinglivet før vi invisterte for mye.
Vel, i år må det bli ny vogn. Med et barn til på lasset har vi hverken plass eller mulighet til å bruke den gamle. (vi snakker tidligere lekkasje, få soveplasser, ingen varme og NULL luksus)
 
 
Produktene på bildene blir å finne i butikken min etter hvert! *Lykke*
You LIKE?
 
Må bare fortelle dere. I dag var det foreldremøte i bhg med foredrag Vi fikk høre et super-entusiastisk foredrag fra Nina Nakling, førr ei dame! Den energien skal du lete lenge etter.
Se gjerne HER
 
Natti natt



2 kommentarer:

  1. Så mye lekkert!! :D


    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Er veldig glad i marineblått. Kjøpte ei pute i marineblå og kvite striper ... angrer på eg ikkje kjøpte flere.
    ha ein fin kveld:)

    hilsen amalieshus.blogg.no :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!