onsdag 1. januar 2014

1.januar 2014

Godt nytt år kjære leser!
Håper feiringen igår ble som du håpet, enten det ble full fest, en rolig feiring eller om du var på jobb. Vi hadde et vennepar med to jenter på samme alder som våre på besøk. Det ble en fin feiring for alle sammen. Det koseligst må være at vi pleier å overnatte hos hverandre og nyte de første timene i det nye året sammen. 
Dette var 3 gangen vi feiret sammen så da kan det vel gå inn i rekken over tradisjoner?

Idag har vi hatt en skikkelig kosedag. Hele familien har tuslet rundt i pysj, sett på barnefilm, lest bøker, ryddet og vasket etter gårsdagen, spist rester og bare vært sammen. Slike dager er gull verdt!
Har du noen nyttårsforsetter?
Mange har ønske om en bedre livsstil for det nye året. Jeg har jobbet på treningssenter i over 10år nå, moro å se hvor fult det er i januar. Desverre faller altfor mange av ved påsketider... Mitt ønske er at alle trener gjevnt og trutt gjennom hele året. Litt er bedre enn ingenting.
Jeg ønsker meg en bedre helse i 2014. Bekken og ryggplager begynner å gå meg på nervene!
Gleder meg til å få svar etterhvert bare jeg får time til MR og Røntgen....snart...
Da skal jeg gjøre det som hjelper meg og min kropp for å bli bra:)
Inntil det trener jeg litt alternativt og krysser fingrene.

Julen får bli i hus noen dager til. Jeg ELSKER å pynte til jul og er ikke veldig glad i å fjerne den. Det er så koselig med alle lysene, pynten, juletre, staker i vinduene..
Til helgen må den ut, det må desverre ta slutt en dag.
Det positive er at nye farger og interiør skal i hus.
Imorgen blir det telling i butikken, rydding og klargjøring.
Butikken er da stengt og åpner igjen 3.januar med SALG!

Vi skrives!

5 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet!!

    Jeg har trent på senter ett års tid å gruer meg til å dra på trening nå i Januar, nettopp pga det du nevner.. overfylte sentre :P

    Godt nytt år til deg og dine,
    Klem fra Jatte ♥

    SvarSlett
  2. Så fint du har pyntet!
    Og så nydelige de to snuppene dine er :)
    Ønsker deg et flott nytt år!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Fine hjemmet med fine menneskene ♥

    Her får også julen være i hus en stund til. Syntes januar er så lang og mørk måned, så er greit å holde litt igjen.
    Men, gleder meg til å bytte ut og ta frem nytt! :D

    De beste ønsker for det nye året til deg og dine! :)

    SvarSlett
  4. Så flott pyntet ♥
    Å så supersøte barn...

    Ha ett godt nyttår,gleder meg til å følge deg i 2014

    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. GODT NYTT ÅR til deg og dine fine:) ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!