torsdag 30. januar 2014

Sofasliter!

God kveld fra sofaen!
Etter en lang dag på farten var det deilig å krype oppi sofaen. Ved siden av mannen såklart:)
Godt å få han hjem igjen. Deilig å ha noen å dele ansvaret og arbeidsoppgavene her hjemme igjen med. Livet som gressenke hver uke merkes, spesielt etter at permisjonen er over og jobben kaller. 

Imorgen er det som vanlig langåpent i butikken til kl.18.
Gleder meg til en lang dag på jobb hvor vi skal pakke ut varer, flytte om litt, style og hjelpe dere kunder. Våre varer fra Riviera Maison ankommer norsk jord imorgen...weeeeee!

Jeg simpelten ESLKER de blå detaljene i stuen. Føler det skaper en vinter følelse ala tidlig vår. Akkurat slik det skal være nå i januar. Vurdere å teste ut en annen farge i helga, så får vi se om det blir det eller om jeg fortsetter på den blå linja.
Håper ikke dere går lei:)

PS! Nettbutikken fikk seg en facelift her om dagen. Jeg har fortsatt noen flere planer, må bare teste ut litt av gangen. Nå er den også laget enklere for dere shoppere. 
Hva synes du?

Møbler, interiør, og tekstiler fra Drømmeverden

Sofaklem fra

2 kommentarer:

  1. Elsker de blå putene:)) ♥

    SvarSlett
  2. Tenker det er greit å slite litt på sofaen når du har en sånn
    koselig stue!!
    God helg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!