onsdag 8. januar 2014

Blått er HOT!

God kveld i de Norske hjem!
Nå er arbeidsdagen gjennomført, middagen fortært og barna i seng.
En ganske allminnelig dag hos de fleste kan jeg tenke meg.
Julen gikk ut forrige helg og da ble stuen veldig hvit og beige. 
Før jul bestemte jeg meg for å kjøre blått i hjemmet på nyåret, en farge jeg aldri har brukt før. Jeg er veldig svak for rosatoner, dere husker kanskje min corall-love i sommer? Den forelskelsen fortsetter til vår/sommer her i huset, bare vent å se hva Drømmeverden interiør får inn i April dere!! (kan nesten ikke vente med å vise dere, men må pga kopifare)
Blått er skikkelig hot nå dere, bare å kaste seg på bølgen!
Som sagt har jeg ikke hatt mye blått i hus, men nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ikke har dratt det i hus før? Herregud så fornøyd jeg er med fargepaletten!
Hvit, beige, brun, grå og blått blandet med røffe trematerialer og sølv.
For ikke å snakke om miksen blått og kobber:)
Jeg får mange spørsmål om stuebordet mitt. Det er fra Drømmeverden interiør og kan bestilles. Det er noen på vei nå, men alle er bortbestilt. Ønsker du å bestille bordet kan jeg få med noen flere på denne leveringen. Send meg isåfall en mail: drommeverden@hotmail.no.
 Pelsdotten på puffen er kosekatten vår Diva. Han elsker å ligge inne og late seg, gode gamle pusen vår. Ja, han heter Diva fordi vi fikk beskjed om at katten var en hun. Det var inntil ting begynte å vokse og vi så fort at det ikke var en hun. Men navnet fikk han beholde:)
Ble du også fristet til å fylle interiøret med blått?
Marineblå pute her
Rutet pute her
Brikke her
Fasett telysestaker TineK her
3.etg trefat og TineK vase er også fra butikken, samt det meste av møbler, puter og stæsj.

Nyt kvelden videre!
s

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!