fredag 17. januar 2014

Gulljenta 1ÅR og RABATT til deg!

HURRA for gulljenta vår som fyller 1ÅR idag!

Tenk idag fyller Marielle allerede 1År. Dette året har gått så fort.
Ikke bare har jeg kost meg hjemme i permisjon i 2013, men jeg har også fått jobbet med butikken min på en annen måte enn jeg har gjort tidligere. Med mere tid hjemme har jeg fått tatt mer fatt i nettbutikken, bloggen og sosiale medier. Det har gjort at Drømmeverden nå er i ferd med å nå nye høyder! *Hurra*
2013 har vært et tøft år jobbmessig, for jeg skal være ærlig å si at det er ikke lett å drive en butikk samtidig som man skal være hjemme med baby. Men Drømmeverden har overlevd og vel så det! Det betyr nå at jeg er mer rustet enn noen gang. F**K Janteloven!

2013 har også vært det beste året i mitt liv. Tenk nå er jeg mamma til to flotte jenter som er de fineste i hele verden. Ingenting slår et sterkt mammahjerte!

Jeg er i skikkelig Glahumør idag og gir deg derfor 20% på alt i butikken idag fredag 17.januar!
(ikke allerede nedsatte varer)
Hurra for Marielle Motvillig!:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med lille skjønne jenta deres ♥
    Herlig bilde!!
    Og så gøy at butikken virkelig blomsterer, det er deg vel undt:))

    KOS dere med bursdagshelg ♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med ettåring i hus :o)
    Tiden går så altfor fort!
    Men det er jo litt godt også, hver alder har sin sjarm ;o)
    Nydelig bilde av veslejenta.
    Kose dere med bursdag, og ha en kjempekjekk dag :o)
    Klem Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!