fredag 7. mars 2014

Herlige nyheter!!

God fredag kveld til deg!
Med stumpen godt plassert i sofaen, magen er mett og bena trette da er det duket for helg.
Jeg har frihelg og den skal nytes med de her hjemme. 
Har du noen spennende planer for helgen?

Rett før jeg dro fra jobb idag fikk jeg snust på noen flotte nyheter som kom. Den frostede sølvlykten med teksten Lykke er kommet inn igjen, sist forsvant den på 2 dager (!). Også kom samme lykten med stjerner på. 
Og ENDELIG er glasskrukkene med sølvlokk kommet!!
Gledet meg siden messen i januar. Ønsker meg mange for disse kan brukes til mye. Alt fra bomull på badet, godis på stuebordet og div tørrvarer på kjøkkenet. Bare å bruke fantasien og stæsje i vei!

Og hvem ønsker seg ikke et sølv stettfat med glassklokke?
Tror nesten jeg må bake i helgen så jeg kan unne meg et slikt fat:)
Mmmm...
Bor du i nærheten av butikken min som ligger i Åmot, Modum, kan jeg anbefale deg en tur nå. Det er så mye fine nyheter av interiør og klær nå. Blir helt dårlig jeg!

Imorgen har vi nystekte kanelboller fra Anne Kat i kaffebaren fra ca 11.00. De går unna for de smaker gull. Nesten så jeg vurderer en cafè-tur imorgen selv.

God Helg fine Lesere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!