fredag 21. mars 2014

Ut på tur i Kimono!

Hei fra Flytoget!
Fantastisk verden vi bor i med nett snart over alt! Tiden jeg har på flytoget før jeg kommer til Gardermoen bruker jeg på jobb. Litt blogging, mailer og nettbutikken.
På østlandet er det vindfult, men deilig sol idag. Veldig fin tid hjemme, men nå ser jeg frem til å få sol på kroppen. Det kan denne vinterbleke huden trenge, og ikke minst påfyll av energi!
Det blir spennende å møte de andre bloggerne, og ikke minst oppleve Thailand siden jeg ikke har vært der før. Nå er avskjeden gjort med de hjemme, det er med blandede følelser jeg reiser. Jeg hater avskjeder! Flere som gjør det?
Barn er enkle sånn sett. Eldste snupp ga kos, vinket og løp inn i barnehagen. Jeg stod igjen med en klump i magen. Veslemor skjønner ingenting, og det er kanskje like greit. Hun gliste og vinket.
Gulla mine, som jeg kommer til å savne de!
For ikke å snakke om den fine mannen som er igjen hjemme med de små, han er bare best:)
Denne lekre kjolen er med i kofferten, elsker fargene på den!
Skal bli deilig å kaste strømpebuksa.
Og de nye ankelstøvlettene som akkurat kom inn i butikken er grisefine, og det beste av alt er at de kan man fint gå med en dag uten å få masse vonder. Skoene fra Debbie har så god lest.
Kimono kjole By TiMo// clutch // skinnjakke // ankelstøvlett Debbie  

Vi blogges fra Thailand!
Herremin!

1 kommentar:

  1. Lekkersmekker:))
    Digger fargene!

    Enjoy Thailand - heldige duuu ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!