mandag 31. mars 2014

Snake print

God mandag morgen!
Her er jeg tidlig oppe, fortsatt jetlagget.
Håper helgen har vært fin?
Vi avsluttet helgen med en dagstur til fjells, solen skinte og det var skikkelig påskevær. Nå krysser jeg fingrene for samme været i påsken, for det er jo ikke lenge til dere!
Nå er jeg kjempeklar for en ny uke og gleder meg til å komme tilbake på jobb, for nå er batteriene fulladet og jeg strutter av energi og ideer:)
Jeg kom på jobb med en mappe full av bilder som jente hadde tatt mens jeg var på tur. 
Fantastisk og sånn lyx a gitt.
Butikken er jo stappfull med nyheter nå så da passer det fint å vise dere.
Dyreprint er hottere enn hottest. Og når vi får inn et slikt skjørt med dyreprint og så supert snitt blir jeg super glad:)

skjørt Kimmie// blondetopp Carissa// Sara Design snake klokke

Jippi, ny uke og nye muligheter!

Jeg må løpe på jobb:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!