onsdag 12. mars 2014

Velkommen inn: Badet vårt!

Tittei!!
Jeg henger så vidt med i svingene for tiden kjenner jeg. Lovte dere bilder av badet vårt igår, men dagen forsvant rett forann meg. Men jeg rakk å vaske vinduene utvendig, fy så møkkete de var. Da gjenstår bare innsiden før det blir helt bra. 
Igår kveld hadde styret i Åmot Handelsstand møte her hjemme. Godt for meg å slippe barnevakt, det er ikke alltid så lett. Men SÅ mye spennende 2014 skal by på. Vi er en fin og kreativ gjeng, så nå skal det skje mye bra i Åmot fremover. Bare å henge med dere!
Hovedbadet i huset har vi innenfor vårt soverom, og sammen med walk-in closet utgjør det vår lille hotell suite. Dette stod høyt på ønskelista da vi skulle bygge huset, og etter mange utkast til tegninger klarte vi få det til. 
Helt super løsning synes vi.
Badet ønsket vi at skulle gi en følelse av velvære og spa, i en ellers så hektisk hverdag. Med lune og duse farger, boblekar og dobbelvask synes jeg vi har skapt den riktige følelsen. Og med deilige interiørprodukter må det bare bli bra:)
Det eneste jeg ønsker meg er mer tid, tid til å nyte og utnytte meg av boblekaret litt oftere. 
Nytt smykkestativ fra Riviera Maison har flyttet inn. Der henger jeg de smykkene jeg bruker til hverdags. Dekorativt og lett tilgjengelig.
Finnes her
På veggene og gulvet har vi samme flis, men i forskjellig fasong og størrelse. Favoritten må være "mursteinsveggen" bak boblekaret. Her mangler vi en hylle på veggen, men jeg har ikke funnet den rette enda. Fylle den med lys og annet stæsj. Så koselig de få gangene jeg ligger i boblekaret:)
Prikken over ién på badet er mosaikk stripen i dusjen. Rennende vann kaller jeg den. 
Med flott sollys som strømmer inn gir det et flott fargespill. Den blågrønne fargen har jeg tatt opp igjen i noen interiørsaker på badet. 
Fantastisk farge til et bad!
Et tips til deg som skal pusse opp eller bygge et bad er å velge en nøytral farge på flisene. Det er enkelt å gi nytt liv til et nøytralt bad i form av fargerike håndklær, lysestaker, såper, stearinlys, blomster o.l. 
Velger du i tillegg en flis i forskjellige størrelser gir du spill og liv til veggene uten å måtte bruke masse mønster og farger. 
Jeg ELSKER badet vårt og ville ikke gjort noe anerledes!
Idag har solen varmet skikkelig!
Så utrolig gøy med liv og røre i butikken og ikke minst på terrassen utenfor. Vi satte ut mange bord og det har sittet folk der i hele dag. Kost seg med kaffe og Anne Kat´s deilige kaker. Mange av dere følger kanskje med på Hele Norge Baker? Hurra for bakerinnen vår som ble ukens mesterbaker. Det er jo det vi sier, hun baker fantastiske kaker!

Denne turbomammaen er helt kaputt etter jobb, utelek med de små og trening. En stygg hodepine meldte sin ankomst, så jeg skal snart finne senga. Må bare se ferdig han Truls:)

Nyt Kvelden!

2 kommentarer:

  1. Hei Margit! Nydelig blogg :-D Du skriver bra og deler mye fra ditt fantastiske hus som gir meg både inspirasjon og tips :-) Hvilket merke er baderomsinnredningen din fra? Og garderobeskapet i gangen din ? :) På forhånd takk for svar :D Ha en nydelig Onsdag <3
    Ingjerd.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre:)
      Innredningene her i huset er laget av møbelsnekker etter vårt ønske (kjøkken, bad, vaskerom og garderobe). Veldig greit for da får man det man ønsker:)
      Klem fra Margit

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!