torsdag 6. mars 2014

Spenning i hverdagen!

Da er det allerede torsdag og snart helg igjen, hu hei hvor det går!
Gårsdagen fløy bare forbi i lynfart; jobb, turn, trening og kveldsjobbing. Synes jeg snart bare har mandager og fredager jeg.
Uansett, det var en meget spennende dag på jobb igår!
Flere har fått med seg denne "Mr.Grey" og lurer på fortsettelsen... 
Som skrevet tidligere var han hos oss mandag og tirsdag, og når vi hadde glemt hele mannen gikk han plutselig forbi inngangsdøra til butikken på onsdag ettermiddag. Hjelpes som vi skvatt!
Og han kom fra terrassen vår og gikk ut på fortauet. Jeg var redd han hadde "bosatt" seg i et lite skur på siden av butikken....
Jeg ringte politiet, men de dro tomhendt hjem. 
En time senere kom han inn i butikken, iført hette på hodet og solbriller!
Han bestilte kakao og brownie og vi klarte å holde oss rolige. Jeg tok meg selv i å nynne, noe jeg gjør når det blir stillhet eller jeg er nervøs. 
Han oppfører seg veldig merkelig, titter rundt i butikken, små-ler og snakker igjen om god energi.. hele tiden iført hette og solbriller med speil. 
Tilslutt går han ut og vi puster lettet ut, trodde jeg skulle tisse i buksa.
Han sitter ute og nyter kake og kakao.
Jeg ringer politiet igjen og de kommer ganske raskt, men da er han igjen forduftet. 
Kort tid senere går han inn på senteret og politiet tar han.
Han blir anholdt!!!
Det viser seg at han har base i et garasjeanlegg i sentrum, der har han bodd noen dager.
Vi kan igjen kose oss på jobb, og legge dette bak oss. 
Det har vært skikkelig spenning i hverdagen.
Men det er fortsatt god energi i Åmot, det skal være sikkert!:)
Digger denne kule joggebuksa, litt baggy med smale ben!
Kan brukes både til hverdag og sofakos. 
Til buksen finnes det også genser om man vil ha et sett.
Grå Joggegenser// Grå joggebukse// Grå Cardigan// Sort Topp// sort skjerf// debbie ankelstøvlett

Idag og imorgen holder butikkene i Modum åpent til kl.20, gode tilbud i butikkene:)
Nrk filmer "da kork kom til bygda". 
Spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!