onsdag 9. oktober 2013

Driftwood table

God kveld bloggen!
Endelig har en ny skjønnhet flyttet inn i Villa Drømmeverden.
Dette bordet har jeg ventet på lenge, og endelig er det i hus. Det gledes!
Jeg elsker den grove platen og de elegante bena.
Bordet vi hadde i stuen var ganske likt, men en del kortere og smalere. 
Vi har lenge ønsket oss et nytt bord som passer bedre til sofaen. 
Nå kan vi sitte mange i sofaen og nyte godsaker fra bordet.
Idag har dagen gått sin vante gang her i heimen. Jeg har veldig mye å ta tak i på butikkfronten for tiden, det nærmer seg jo juletid og mye annet spennende. Men idag har jeg måttet sette det meste på vent for sjefen i huset har hatt en lei dag. Hun har sovet korte dubber, sutret og aller helst villet sitte på armen min. Jeg forsøkte å gjøre dagen så koselig som mulig med mye babykos, for barna mine er det viktigste jeg har. Mot kvelden har hun vært ekstra kosete, grått og tatt seg mot ørene. *krysser fingrene for ingen ørebetennelse:/
På slike dager kunne jeg virkelig ønske at min kjære kom hjem hver ettermiddag, 20min alene ute i frisk luft hadde hjulpet en litt sliten mamma. Godt mannen kommer hjem imorgen kveld. Hurra!

Jeg vet ikke hva natten vil bringe så nå skal jeg krype opp i loppekassa.
En del nyheter er kommet ut i nettbutikken ikveld forresten.

God Natt kjære leser!

Bordet kan bestilles i nettbutikken for de som også likte det.
Finnes HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!