mandag 7. oktober 2013

Happy Wife, Good Life:)

God mandagskveld!
Håper dere har hatt en fin høstferie og helg?
Vi koste oss på Sverigetur til et torp sammen med familie. Masse kos, avslapping, barn i fokus og deilig mat. Og litt harryshopping på vei hjem, det må til. Takk for turen!

Vel hjemme og tilbake til jobben, den går ingen steder. Det er helt sikkert.
Stappfull mailboks som snaaaart er ryddet opp. 
Ser du at jeg har fått meg en arbeidsplass?
Det var lenge etterlengtet. Jeg har det siste året hatt kataloger, papirer, mapper og alt annet kontorutstyr på enden av spisebordet (og kjøkkenøya). Greit nok at bordet er langt, men jeg må jo rydde det bort hver gang noen kommer på besøk. Og arbeidsstillingen har nok ikke vært den beste. Til tider har jeg også sittet dypt ned i sofaen med pc på fanget:/
Nei, nå var det på høy tid!
        
 Dette var et av mine prosjekter forrige uke. 
Skrivebordet fikk jeg da jeg var 14år, og jammen har den ikke kommet i hus her. Det var opprinnelig et vanlig furu skrivebord. Jeg beiset det i fargen drivved fra jotun og satte på nye knotter. 
Utrolig deilig med min egen plass!
Så over til overskriften. Jeg har fått den beste gaven jeg kan tenke meg. 
Idag har vi hatt vaskehjelp her hjemme, hele huset skinner fra topp til tå!:)
Som alenemamma mandag-torsdag for en 5åring og en baby, butikk-driver og treningsinstruktør (med vondt bekken) er det liten tid igjen til husvask. Jeg rekker knapt nok alt husarbeid utenom vaskingen, så dette var gull-verdt. Lukten av nyvasket hus som møtte meg da jeg kom hjem fra fysioterapi og trening kan ikke beskrives. Fantastisk!
Dette unner jeg alle working-moms!:)
En kopp varm lchf kakao m/krem så skal jeg treffe puta.

Imorgen er det trening med baby så da gjelder det å være fit for fight!
  
Happy wife, a good life!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!