tirsdag 15. oktober 2013

In the House!


Hei og hopp!
Måtte bare innom for å vise dere noe som akkurat kom inn i butikk.
Nå bugner butikken av så mange fine puter, ja rett og slett en liten putehimmel.
Se de deilige putene i lilla-toner! 
Jeg må sikre meg noen, disse har jeg ventet lenge på og gledet meg til.

En serie med puter i blått er også kommet i hus. Hadde jeg fortsatt hatt slagbenken på kjøkkenet hadde jeg garantert kjørt blåtoner på kjøkkenet. Jeg venter på nye kjøkkenmøbler, kan de bare komme snart nå. Det er så mye fint i butikken nå at jeg blir helt vill, rart jeg ELSKER jobben min. 
Flere med putedille?

            

Nå skal nettbutikken jobbes med. Jeg endrer en del der inne, nye varer kommer ut og den skal bli enda bedre! Husk gratis frakt t.o.m imorgen onsdag. 

En fantastisk fin lampe fra Halvor Bakke er kommet inn, desverre  er ikke bildet bra nok. Denne er kjempestor og vakker!

Noen som har begynt å tenke på jul og julegaver?
Det skal jeg for det er nå butikkene har best utvalg fremover. I desember kan mye være utsolgt.

Koser meg under pleddet, med en kopp tea og nettbutikk-jobb. Perfekt tirsdag!
Håper du også nyter kvelden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!