tirsdag 8. oktober 2013

God Morgen, Norge!

GOOOOD Morgen!

Er du flink til å lage en fin morgenstund?
I en travel hverdag med jobb, barnehage, skole og aktiviteter har jeg stor tro på at en god morgen er det viktigste for å en fin dag. Finnes det noe verre enn å forsove seg, sutrete barn, melkesøl på gulvet, hiv og hoi ut døren, levere en grinete unge som gråter når du går og du selv haster avgårde for å rekke jobben...?
Her i huset liker jeg å stå opp litt tidligere enn jeg MÅ, for jeg hater å ha dårlig tid!
Da har jeg kanskje tid til å rydde vekk frokosten og oppvask o.l før vi drar avgårde også, så kommer man hjem til et ryddig hjem. Det skal sies at jeg nå er veldig heldig akkurat nå siden jeg er i mamma-permisjon, men jeg husker fortsatt hvordan det var å rekke jobben. Og snart er vi der igjen, denne gangen med 2 barn som skal avgårde.

Jeg får en del kommentarer og tilbakemeldinger med "hvordan rekker du alt du gjør? Du må være sånn super-mamma du? Butikk og barn og alt"
Kanskje jeg skal legge ut noen tips her til dere som har små barn, jobb, hjem, aktiviterer osv. For jeg er ingen super-mamma! Men en ting verdsetter jeg høyt: STRUKTUR.

Tips! Jeg har fått dilla på brødskive med kalkun, sennep og grønnsaker. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!