torsdag 31. oktober 2013

Oh Happy Day!

God kveld folkens!
Nok en fin fin dag her i heimen. Kost meg hjemme med veslemor idag, hum er blitt så stor og morsom å være sammen med. 9mnd nå og hun krabber rundt, åpner skuffer, leker med alt hun får tak i (også mammas pynteting...) og prater i vei. Jeg har fått ryddet og dullet litt i heimen.
Kjøkkenet har fått en ryddesjau. Ikke det at det var så rotete der, men jeg har pakket bort Greengate servise i pasteller og annet "sommelig" stæsj. DET var på tide. 
Jeg jobber med et innlegg av kjøkkenet, håper å få det ut imorgen.
Skål fra Tine K// drommeverden.no
Imorgen skal vi begynne å pakke ut jul i butikken.
Herregud det skal bli koselig!
Ta turen innom om du er i nærheten. Godsakene går fort unna.

Også er bagen pakket for weekendtur med jentegjengen til Norefjell Resort og Spa.
Skal bli godt med en avslappende helg før julestria slår skikkelig inn. Da blir jeg rustet for den beste tiden i butikken!

Fikk en super duper nyhet idag! Gleder meg til å dele med dere.

Klem fra 

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder:))
    Her er det og blitt pakket bort pasteller, og naturen har fått kommet frem i større skala:)
    Så digg med venindeweekend ♥ KOS deg!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!