mandag 14. oktober 2013

Takknemmlig!

God kveld kjære leser!

Håper starten på uken har vært fin og akkurat slik du ønsket deg.
Ble den ikke så bra så kan det bare gå en vei, nemlig oppover.
Ikke la en dårlig start på dagen ødelegge hele dagen, eller en dårlig dag ødelegge hele uken:)
      
         

Dagen idag har vært så fin. 
Jeg er igang med deilig trening igjen, bekkenplager er ikke gøy. Vesla var med og hun koste seg. 
Middag hos mamma og pappa er alltid veldig velkomment i en ellers så travel hverdag.
Avsluttet dagen idag med bading av jentene mine. Fantastisk å se storesøster tulle med lillesøster så hun skratt-ler. JEG er heldig!
Det er desverre ingen selvfølge det å få barn. Mange prøver i lang tid og kan tilslutt ikke få egne barn. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått to flotte jenter, dobbel lykke.
Husker godt jeg tenkte tidlig i svangerskapet med nr.2 om det var mulig å bli like glad i han/henne som jeg allerede var i Pernille. Jeg kan bekrefte at det man føler for førstemann vil man også føle for nestemann. I tillegg er det akkurat som at man utvikler enda mer morskjærlighet for begge to, og blir skikkelig hønemor. 
Jeg er takknemlig for å ha to friske, nydelige jenter. Og en mann som er min beste støttespiller i livet.
Ingenting kan måle seg med den kjærligheten man har til barna sine. De små skapningene som vi har skapt sammen. Vi skal forme de til å bli egne individer med gode egenskaper og en livsgnist uten sidestykke. En ganske skummel oppgave her i livet!
Men gud så fantastisk.

Jeg fikk høre rett før jeg fødte Pernille:
Det å ha barn er som å leve med hjerte utenfor kroppen.
Mange har kanskje lest om lille Ylva som har kreft og pappaen hennes som holder oss godt oppdatert på facebook. Mammahjerte mitt blør hver gang han kommer med noe nytt, for noen sterke foreldre!
Idag har jeg tent lys for lille Ylva, måtte et mirakel skje...
HER kan du se pappaens fb.

Nå gjenstår det bare å ta min faste kveldstur innom lille dukka mi på det ene soverommet og prinsessa mi på det andre rommet. 

Ta vare på hverandre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!