tirsdag 25. februar 2014

Hele Norge Baker!

God morgen fra kjøkkenkroken!
Igår var det jentekveld her med de beste jentene. Skravling, latter, enda høyere latter og snacks gjør godt for kropp og sjel. Timene bare fløy, som vanlig. Men slike engergiboost er så gull verdt!

Flere enn meg som skal se på Hele Norge Baker på Tv3?
Ikke bare er det et bra program, men denne sesongen er også fantastisk Anne Kat en av deltagerne.
Denne dama baker de beste og flotteste kakene, her snakker vi vann i munnen. I tillegg driver hun barnebutikken Søstrene Sisters her i Åmot sammen med søstern sin, setter opp musikkshow, synger i kor, ja hav er det denne sprudlende dama ikke kan?

Anne Kat har bakt kaker til min kaffebar et snaut år nå. Rart jeg er stolt?
Har du ikke smakt brownies med krem hos oss kan jeg anbefale det på det sterkeste. Eller hva med fargerike makroner, smelter i munnen!
For ikke å snakke om sjokoladekaken vi har innimellom. Den ble en stor snakkis ute på terrassen vår i sommer. Folk hoiet til hverandre: Du må prøve den kaka! Ikke så rart vi gikk tom:)
Nå har hun vært med ny leveranse på godsaker.
Mmmmm..

Nå må jeg hive meg rundt, butikken kaller!
Kanksje vi sees!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!