mandag 17. februar 2014

Velkommen KJOLEUKE

Hei og hopp! Mandag er topp!
Da var uka kicket igang og mandagen på hell.
Denne uken startet vi noe nytt i Åmot. Alle ansatte og medlemmer av Åmot Handelsstand ble oppfordret til å kle seg i kjole/skjørt denne uken. Og vi i Drømmeverden er selvfølgelig med.
Kanskje du der hjemme også skal henge deg på?
For livet er mye morsommere med kjole på!!
Og noe som gjør dagen enda bedre nå for tiden er FARGER!
Min store favoritt denne våren er corall, noe så fresht.
Dere husker kanskje min elsk på corall puter og stæsj ifor sommer, og ja den lidenskapen er definitivt tilbake. 
Skjørtene fra by TiMo er en annen favoritt. Nå har jeg fått inn skjørtet i denne spreke fargen. Mange har fått nye hjem, men noen få er det fortsatt igjen. 
Dette må være det beste plagget jeg noensinne har eid!
 Skjørt her, Genser her, Sara Design klokke her

Gjør hverdagen fargerik og GØY med kjole!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!