tirsdag 4. februar 2014

Vårstemning i heimen

Hei og hopp!
Idag byr jeg på litt vårlig inspirasjon fra stuen vår. Ofte er det ikke så mye som skal til. Jeg har en base i beige, hvitt og taupe fargede detaljer i stuen. Dette gir et fint lerret for å lage den stemningen du ønsker.
Nå er jeg skikkelig klar for lettere og lysere farger. Dagene blir stadig lysere og lengre, det gjenspeiler også interiøret.
Stuen er fortsatt lun med noen mørkere detaljer og saueskinn. Våren er rett rundt hjørnet, men man skal også leve i den årstiden vi er i. Ikke alltid jakte etter det som er foran oss!
Ved å beholde noen av "vinter elementene" velger jeg å kalle dette light spring:)
For å skape en light spring feeling har jeg pyntet sofakroken med løper i dus lilla, lilla fløyelsputer, hortensia og et par blomsterputer i duse farger. 
Disse er så VAKRE!
Jeg må bare dele litt reality med dere!
Alt er ikke så fint, ryddig og harmonisk som ting kan virke på en blogg. Jeg blogger for å inspirere mine lesere. Alt av rot, oppvask, sure sokker og grinete barn har vi kanskje alle nok av og trenger ikke se og lese om det i tillegg?
Men sannheten bak disse bildene er at jeg ryddet i en feil, satte vesla i lekegrinda rett bak meg og fikk storesøster til å underholde henne så jeg fikk tatt bilder. Rett før vi føk ut døren for å starte dagen.
#grunderlivet
Håper dette kan inspirere dere til å lage litt vårstemning i heimen:)
Jeg blir ihvertfall glad av min "nye" stue.
Du finner lilla fløyelspute her, Garden Flower pute her, løper her, liten hurricane fra Riviera Maison her
Sofa, bord, gulvteppe, basic puter, pledd og annet interiør er også fra butikken.
Episode 200 av Greys nå!
Jeg sitter klar i sofaen med tente lys, pledd og en deilig kopp med kakao. 
Kjenner jeg blir støl imorgen. Tenke seg til at vesla sovnet i voga da jeg skulle trene styrke idag. Tommel Opp for team work:)

Nyt kvelden skjønne mennesker!
You Are Beautiful!

3 kommentarer:

  1. Koselig sofakrok og bordet ditt er såååå fint!
    God uke :-)

    SvarSlett
  2. Sååå fint :)
    Hvor har du stuebordet?
    Kjempe fint!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!