onsdag 26. februar 2014

Kveldsstemning!

God kveld!
Idag har vi pakket opp så mye fine varer, gjort om, flyttet om, stylet og kost oss på jobb.
Nå bugner butikken av så mye fint, både av interiør og klær. Blir helt tussete jeg:)
Måtte bare vise dere dette fantastisk fine fatet som kom idag. Rett hjem å stæsje!
Eller vent litt...før jeg kom så langt hadde jeg kvalitetstid med mine to små gull. Det var så herlig å se de igjen. Gjensynsgleden til de små kan ikke måle seg med noe annet.
Jeg har ikke vært lenge borte fra minstemor før så det var ekstra spennende. Hun nektet å se på meg, selv om hun satt på armen, bare ga meg små klemmer og "pratet" som en foss. 
Mye å fortelle:)
Det lekre fatet vi har fått inn er ganske stort, plass til mange lysholdere. Også med ben, så delikat!
Sammen med den nye champagnekjøleren fra Riviera Maison ble dette helt som jeg håpet.
Tenk å dekorere dette fatet med parfymer og dill på badet!
       

Fatet ligger i nettbutikken her
Lykten på fatet er small double hurricane fra Riviera Maison her
Kubbelysene er også fra RM.
Jeg er helt kaputt og skal søke senga nå. Krysser fingrene for at jeg ikke blir syk, for jeg er helt "dett i nesa" og sliten i kroppen. Søvn gjør underverker! 
Imorgen er det fridag sammen med prinsessene mine <3

Klem fra

1 kommentar:

  1. Så mye lekkert, der var det mye jeg hadde lyst på. Ønsker deg en finfin fridag:-)
    Hilsen Kristin S

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!