torsdag 6. februar 2014

Ny skatt!

En liten tur innom før jeg hopper i loppekassa!
Vi har flyttet om på møbler, solgt møbler, nytt er kommet inn og i det hele tatt her hjemme. Og ja, mannen er bittelitt oppgitt (tihi..:) og mener det må være en stund til neste gang. (jeg lover ikke noe kjære...)
Vel, jeg kan love at det som har flytte inn nå skal få bli. Superduper fornøyd!
Gir dere en liten smakebit her, mer kommer imorgen. 

Snart er det vinterferie og da får jeg jammen meg husmorferie:)
Jeg skal jobbe og jente skal på fjellet. Og gjett om jeg har mange planer her hjemme da. Elsker å ordne, henge opp, male og få ferdig prosjekter de få gangene jeg har huset for meg selv. 
*glede seg*

Nyhetene strømmen inn i butikken for tiden. Og mye flyr ut igjen fort både i butikk og på nett. Utrolig moro at så mange liker det som kommer inn, takknemlig er jeg. 
Hard work pays off!

Imorgen er det langåpent i butikken til kl.18.
Kjøp noe fint til deg selv til helgen. Og har du husket på mamma som skal feires på søndag?

Nattaklem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!