onsdag 3. oktober 2012

Innvielse av TV Stua!

God kveld fra sofakroken!


 Woho!
Helt utrolig hva jeg har rukket de to dagene gullet mitt har vært på fjellet og mannen på jobb. 
TV stuen ble ferdig igår, fra et roterom som var fult av esker, papirer, klær og gud vet hva ---> en koselig stue. Rommet i seg selv var ferdig da vi flyttet inn, men sammen med oss kom et stort flyttelass også.
 Det har vært litt av en jobb, og som jeg har kastet og kvittet meg med rusk og rask. Nå er det orden som gjelder. Vi har kun ett soverom igjen med esker som er neste rom ut.
 
Kjenner jeg blir rolig inni meg nå som jobben er gjort. Elsker å ha det ryddig og rent rundt meg!
Flere som har det slik?



           



Det er deilig å ha en stue nr.2, spessielt de gangene vi krangler om TV'n når det vises store kamper på TV.
Jeg er ikke glad i fortball! Nå kan min kjære stues inn her og lukke døra. *smiler*

Idag ble det innvielse av TV stuen med pølser og barne-TV. Det ble stor suksess hos Pernille.
Godt å ha lille gull hjemme igjen

Veggene er perlefas malt i fargen bomull, enstavet hvitoljet eik på gulvet.
Stuen er ikke ferdig innredet, jeg må finne gardiner og få noe opp på veggene. 
På motsatt vegg har vi en rå tapet, dere skal selvfølgelig få se.

Klem fra



Interiør fra butikken min: 
Blomsterpotte fra Riviera Maison.

2 kommentarer:

  1. Lekkert altså!!
    Det blir nok en favoritt i huset ♥

    SvarSlett
  2. Så deilig å få ryddet! Jeg blir også roligere og mindre stressa når det er ryddig - kunne det bare vare litt lenger av gangen når man er ferdig.. hihi
    Ha en flott kveld med ny stue :)
    Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!