mandag 15. oktober 2012

Bolle-Mandag!

Mandager er fine!
Ny uke med nye muligheter.
 Fridag med prinsessa mi, regnet som pisket mot vinduene, stearinlys og baking.
Planen idag var å få ryddet litt mer i flyttelasset, men siden jeg våknet med en stiv nakke og skulder ble det kosedag istedet. Lett bytte!
 Idag ble det lavkarbo-boller:
  • 160 gram mandelmel
  • 2 egg
  • 4 ss kremfløte
  • 6 ss kesam
  • 8-10 ss sukrin
  • 2 klyper salt
  • 100 gram smør
  • 2 toppet teskjeer bakepulver
  • 4-6 ss fiberhusk
  • 3-4 ss kardemomme
Pisk sammen egg og sukrin. Tilsett fløte og kesam, smelt smøret. Bland alt det tørre inn og hell i smøret.
 La deigen hvile i ca 10min. Trill boller og legg på bakepapir. Stek på 180grader i 15-20min.
Vi fikk ett brett med 12 boller.


Nederst i bildet kan dere skimte et par øreklokker, de bruker mini når jeg setter igang kjøkkenmaskinen.
Lille pingla mi! *smiler*
Hun elsker å bake, og er en villig liten hjelper.

Avsluttet dagen med Step & Styrke timen min, favoritt-gruppetime!
Ekstra gøy er det nå som den er helt full. Jeg bruker mye av meg selv som instruktør og da gir det ekstra energi å se at kundene møter opp.

Håper din mandag har vært like fin?

Mandagsklem fra

1 kommentar:

  1. Så kos med en slik dag:)
    Og så artig med øreklokkene, hihi:)

    Er du instruktør og du, flinke deg altså!!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!