torsdag 11. oktober 2012

Jente-weekend!

Tjolahopp!

Da var jeg på plass i godstolen etter en lang arbeidsdag, bena høyt!
Men det er helt OK for nå er det helga. *stort smilefjæs*
Det er ikke hverdagskost for meg som stort sett jobber t.o.m lørdager.
LYKKE

 Imorgen bærer det til fjells med jentegjengen. En fast tradisjon er vår høsttur blitt. Det er viktig i en travel hverdag å ha slike tradisjoner, hvis ikke er jeg redd det ikke hadde blitt noen tur.
Det er viktig med en skikkelig vitamininnsprøytning!
 I år går turen til Norefjell spa og resort, vi har leid en leilighet med plass til hele gjengen. Koselig å bo sammen istedenfor å være fordelt på mange hotellrom.
 Blir spennende å se alt det flotte interiøret!
Kamera blir med i bagasjen.
Jeg ser frem til
peiskos, god mat, skravling, fjelltur, bålkos, bading, spill
og sikkert altfor mye godis:)
Vi Blogges!


3 kommentarer:

  1. Dette såg jo helt herlig ut! Misunnelig ja ;) Kos deg masse masse på jentetur!!

    Klemmer fra Bondekjerringa :)

    SvarSlett
  2. Så herlig!!
    Blir nok veldig bra, og det kan aldri bli for MYE godis på hyttetur:))
    GOD TUR ♥

    SvarSlett
  3. Spaet der er helt fantastisk! Var en tur det ca 3mnd før jeg fødte og det var himmelriket for en nå to-barns mor. Kos dere masse! Therese

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!