tirsdag 9. oktober 2012

MYS♥

God Tirsdag!
 Gleden var stor da jeg overrasket lille gull med en kopp kakao med krem til Barne-TV. 
"Kakao med krem, mamma! Du er snill mammaen min!"
Hverdagslykke
 Jeg elsker å lage kos og mys i hverdagen. Tenner gjerne lys til alle måltider og når vi er hjemme, lager det lunt hjemme, god mat og drikke..mmm 
Viktig å ta vare på hverdagene. 
Ordet MYS må være et av de koseligste ordene jeg vet om!

Vaskerommet er nå tømt for rene klær etter stor vaskemaraton i helga.
Klesvasken tar ingen ende...

Nå er jeg kjempeklar for sesongavslutning på Greys!
Flere som har krøpet opp i sofaen?


1 kommentar:

  1. Tirsdagsmys er absolutt ikke feil. Dette så godt ut :)

    Lise

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!