onsdag 31. oktober 2012

I stua vår!

Hei og hopp!
Håper uken har vært fin så langt?
Jeg synes dagene bare flyr av sted, tenk imorgen er det november alt!
Det betyr bare 1 måned igjen til julepynting:)
 
Stua vår er på ingen måte ferdig innredet.
Sofaen vår står i "TV-kroken". På motsatt vegg står TV'n, kan sees HER
Desverre er denne sofaen for stor, liker ikke at den går foran vinduet. Planen er å ha en sofakrok til i stuen (en pensofa), da vil disse to sittekrokene stå helt oppå hverandre pga den store sofaen.
Bare så synd at sofaen er superdigg, og kun noen år gammel...!
 
Litt høst i sofakroken ved hjelp av lune tekstiler, detaljer i gammelrosa og lyng.
Alt fra Butikken Min.
ELSKER peace puta!
 
Kosekroken ligger mot kjøkkenet, delt av med vår gamle mursteinsvegg.
Det er i denne kroken vi skal ha 2 loveseat-sjeselonger med et lite bord imellom.
Ønsker meg en stor klokke på veggen, det vil lune veggen litt.
Og mannen ønsker seg bokhylle på den andre veggen, en liten bibliotek krok.
Stua er malt i fargen hvit lin og gulvet er enstavet hvitoljet eik.
 
Ganske sikker på hvilken sofa det blir i den andre sofakroken. Valget har ikke vært så enkel, det er så mye fint å velge i! Gleder meg til vi får en ferdig stue. Idag er den ganske stusselig og tom!
 
Sofaen vår skal selges om du skulle like den:)
Kan virkelig anbefales, høy sittekomfort!
 
sofakrok klem fra


3 kommentarer:

  1. Så utrolig kul murvegg :) Og hvit lin er jo en nydelig farge :)

    SvarSlett
  2. Koselig krok. Gleder meg til å se planene dine bli realisert..
    Siri Merete

    SvarSlett
  3. Koselig krok. Gleder meg til å se planene dine bli realisert..
    Siri Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!