onsdag 10. oktober 2012

Klarte ikke la være!

God kveld fra sofakroken! 
 Idag klarte jeg ikke la være...et julemagasin ble mistenkelig nok med i handleposen.
Jeg har fått bladd litt i bladet, måtte tyvlese litt. Med Pernillemor på fanget, hun gleder seg nok like mye til jul som mor selv. Bladet skal nytes til helgen på årets store jentehyttetur!

Første julen i nyhuset gleder jeg meg stort til!
Hvor skal juletreet stå? Hvilken stil er oss? Tradisjonelt, mye rødt, sølv, natur..ja, valgene er mange.
Jeg har begynt å planlegge, dere skal få se fremover.  
Siden jeg driver en interiørbutikk har jul vært et tema i lang tid allerede, innkjøpene starter tidlig. I bakhodet har jeg hele tiden hatt Villa Drømmeverden. Vi har noe julepynt fra før, men det er mye hummer og kanari som er kjøpt i studietiden, noe tatt med hjemmefra og noe kjøpt på salg. 

Hva er din julestil?

"nisseklem" fra

6 kommentarer:

  1. Går fort mot jul nå da :-D
    Du jeg lurte på en ting, den koppen du har på bildet har du de i butikken din? Har fått beskjed om at de har gått ut av produksjon, men jeg trenger minimum 1 til helst 3!

    Klem Karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,

      Den koppen har gått ut. Men kan være jeg har 1stk på lageret.
      Om det er av interresse?

      Margit:)

      Slett
    2. Sjekk gjerne lageret :D
      Ps! Kose deg på tur...

      Klem Karianne

      Slett
  2. hihi, den har jeg og - og jeg syns det var et flott blad:))
    Klarer ikke la være jeg heller, jeg elsker jul ♥
    Her hos oss er det og litt hummer og kanari - de senere årene har jeg kjøpt endel i natur og brunt, og er vel ikke så glad i nisser og rødt lenger:)
    Men det finner du her likevel, endel av det er ungene sitt, noe har de laget, noe har de kjøpt og noe har de fått - noe er mannen sitt, og det blir ikke jul for ham uten...
    Så da får jeg bare innrette meg etter det, skal jo være koselig for oss alle:))

    Ang bilder i mørket som du spurte om:)
    Jeg tar alle mine bilder på manuell funksjon med lav iso og uten blitz.
    Så regulerer jeg blenderåpningen og bytter mellom kunstlys, dagslys og fluoriserende lys:) Og jeg bruker stativ - MÅ ha stativ, hvis ikke blir det kornete og ikke bra når man har lang lukketid:)
    Jeg har bare prøvd meg frem, og er ingen proff, hehe.
    Skal på Canon kurs i november og det gleeeeder jeg meg veldig til, der skulle de snakke om bl.a det og ta bilder innendørs i den mørke tiden vi skal inn i nå:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  3. Juletiden er en flott tid. Hyggelig med den "annerledese" pynten man ellers ikke har resten av året.
    Jeg også kjøpte meg en julemagasin i går :) Synes det kanskje var litt tidlig, men bladet fokuserte på at julen er mest koselig når den ikke stresser deg. Så da er det bare å starte. Første julegaven er kjøpt blant annet. Hehe
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Først; så lekkert bad dere har! Så veldig innbydende ut. Lykke til i utfordringen. :o)

    Ja, det er ikke lett å holde fingrene fra bladhyllen når julemagasinene kommer. I akkurat dette bladet er faktisk jeg med, og har dekket bord. :o)

    Ønsker deg en deilig dag og kommende helg!

    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!