tirsdag 16. oktober 2012

Nesten julaften!

Oioioi!
 
 Sitter her med boken Sanselig Jul, og jeg er fortapt!
Boken er full av nydelig inspirasjon.
 
 
 Boken er flottere enn jeg turte å håpe på.
Den dekker flere "jule-stiler", har oppskrifter som gir meg vann i munnen og gir meg julestemning og det i oktober.
Jeg får faktisk sommerfugler i magen!
  

 Jeg er i full gang med å planlegge jul i nytt hus. I år skal jeg glede meg over julepynting, innkjøp og alle forberedelsene. Det var ikke det samme å pynte i gamlehuset vi bodde midlertidig i mens vi bygget.
 
Om bare 2 uker er jeg igang med julebutikk... weee... tiden til jul går fort!

 
Boken er å få i Drømmeverden interiør både i butikk og i nettbutikken
Kr.399,-
 
Nei, nå skal jeg tulle meg inn i pleddet igjen med teakoppen (juletea:) og den nydelige boken!
Ønsker deg en like fin kveld!
 


5 kommentarer:

  1. Jeg også fikk den i dag! Har vært så travelt at jeg ikke har hatt tid til å åpne den engang, men SOM jeg gleder meg!
    Det blir jul i nytt hus her også. Jeg kjenner sommerfuglene. GLEDES!

    Ha en fin kveld videre.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  2. Jeg mener jeg har en bok som heter Sanselig sommer...er det samme forfattere? Den så vertfall veldig fin ut, med masse inspirerende julebilder :) Jeg har jobbdag første julaften i nytt hus :( Men skal nok klare å glede meg med alle forberedelsene likevel :)

    Kos deg med boken! :)


    Klem Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Boken sanselig sommer er av samme forfatter. I denne juleboken er det også samlet bilder og ideer fra bloggere. Den er helt fantastisk! Burde unne deg en slik bok:)

      Nyt tiden før julaften og etter, da har du også mye å glede deg over:)

      Slett
  3. Nydelig, tror jeg skal legge denne til
    julegave-ønskelisten ღ Jeg har også den
    andre boken og den var nydelig fin ღ
    Får i alle fall julestemning av å se så
    herlige bilder :) Ønsker deg en fortsatt
    fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Ja ikke sant...bare så kooooos bok.:) jeg pleier ikke å komme i julestemning så tidlig...men har ikke noe valg nå.:)) nå syntes jeg det er kos..ikke "mas".:)) og da får man heller begynne tidlig, og ha god tid til kos.:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!