torsdag 19. september 2013

Cosy!


Hei på deg!
Vi er nå godt inn i september måned og høsten er kommet for og bli. Igår pisket regnet mot vinduene, trærne stod nærmest vannrett her ute og man har mest lyst til å tenne masse lys og være inne. På denne tiden av året ønsker jeg bare å pakke meg inn i ull, skjerf og cosy klær. 
Jeg er derfor i ekstase over å ha funnet et skikkelig favoritt-plagg i denne buksa!
Den er fantastisk å ha på seg, mykere stoff har jeg aldri vært borti tror jeg. 
At den er skikkelig tøff i tillegg gjør den til en stor favoritt denne høsten!
Idag har jeg gjort den ekstra comfy med ballerina, skjerf og ulljakke til. Men så fort ryggen er bedre skal jeg tøffe den opp med litt heels:) Elsker plagg som kan ha flere bruksområder, denne funker like bra til fest som i sofakroken på hyttetur.
Jakken skal også følge meg fremover og inn i vinteren. Den er supermyk og inneholder angora og casmir. Liker veldig godt plagg med det lille ekstra, slik som merkene på albuene her.
Jakken finnes i nettbutikken HER
Jeg elsker å kle meg i ull i vinterhalvåret. 
Men da må plaggene være myke, behagelige og ikke klø. Kan ikke fordra ull som klør eller er hardt og stivt mot kroppen. Derfor er jeg ekstra kresen på kvaliteten når det kommer til ull. Jeg kjøper heller færre ullplagg i god kvalitet enn mange "ubrukelige" plagg. Hos meg blir de bare liggenede i skapet for deretter å bli kastet ut av garderoben.
Setter du pris på kvalitetsplagg?
Idag måtte jeg hente eldste jenta i barnehagen med feber. Det kan se ut til at det er hennes tur denne helgen, forrige uke var det jo lillemor. Jeg får så vondt av disse små når de er syke:(
Liker ikke!

Imorgen er det jobbdag i butikken for meg igjen, hurra!
Vi har høstdager i Åmot denne helgen. Drømmeverden kjører derfor 20% på alt interiør (-greengate) og ta 3 betal for 2 på klær og sko. Idag fikk vi en superhøy og flott sjokolade-kake og cupcakes levert på døren fra vår bakerinne, kun 49,- for kake og valgfri kaffe i kaffebaren. *vann i munnen*

Ønsker deg en finfin Torsdag kveld!

2 kommentarer:

  1. Hvordan er buksen i str? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,
      Den er helt vanlig i str. :)
      Den skal være baggy, men sitte godt i livet så jeg har den str jeg bruker til vanlig på bildet.

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!