onsdag 25. september 2013

Ikke nok timer!

Innom for å ønske dere en God Natt!
Her i huset slang jeg meg ned i godstolen for tyve minutter siden. Da var jeg endelig ferdig med regnskapet for nå og kan bare grue meg til neste periode. *BLÆ*
Har altfor mange mailer som ikke er besvart og annet papirarbeid som venter, men det får vente til imorgen. 

Permisjon med baby+butikkdrift er ikke enkelt, desverre har jeg altfor få timer i døgnet.
Og min tid med babyen går foran, for den får jeg ikke igjen. Dermed basta!
Men butikken ruller og går med så fine ansatte så jeg slurper innpå siste dråpen med kakao og går og finner loppekassa. Imorgen venter en ny fin dag.
Ta den godt imot!
Tusen takk for råd, bilder og synspunkter ift mitt lampe-dilemma på kjøkkenet. Jeg har bestemt meg, dere skal få se:)

1 kommentar:

  1. Godt å være ferdig med slike regnskap. Nydelig stemning hos deg!
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!