mandag 30. september 2013

Høstferie og The List!

Happy mandag morgen!
Sitter ved kjøkkenbordet og nyter dagens første kaffekopp. Jobbet meg gjennom mailer og har God Morgen Norge på i bakgrunnen. En fin morgen med andre ord!
Straks er det avgårde på fysio for den vonde ryggen/bekken og deretter jobb.
Vi venter varer, skal sende ut mange pakker til dere nettshoppere og ellers kose oss med kunder.

Det har vært en veldig stille morgen til nå for begge jentene har reist på høstferie. Jeg skulle egentlig vært med, men det er altfor mange prosjekter jeg har i hodet mitt som jeg ikke får tid til med en liten jente hjemme. Derfor har jeg nå fått noen dager dager alene hjemme, og listen er lang.
Jeg har laget meg The List som skal være fullført innen 1.desember!
Vi har bodd 1år i huset og fått bodd oss til. Nå skal rom fullføres (innredes), ting henges opp, møbler inn, møbler ut, flyttes om, lamper opp, and so on... 

Det er noe med høsten og innetid, lysten for å gjøre det ferdig og koselig er virkelig der.
Har du mange prosjekter for høsten?

2 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Her nytes også kaffe - er på kopp 3 nå!
    Eneste listen jeg har, er over årets julegaver, samt min egen ønskeliste ;)
    Godt å ikke ha noe man MÅ gjøre :p

    Ha en flott høstdag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Deilig å få ting gjort! Har dere ikke innredet alle rommene ennå? Liste høres smart ut! Har du konkrete eksempler som står på din? M:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!