lørdag 7. september 2013

Klassiske møbler!

Hei og hopp!
Dagen igår og idag har bare sust avgårde. Jeg jobbet i butikken igår og det er så utrolig hyggelig. Snakke med kunder, pakke ut varer, hjelpe og veilede. Jeg sitter for tiden stort sett med mye av det "kjedelige" ved en business (regnskap, regninger, tall og kontorarb.) siden jeg er i mammapermisjon. Da hjelper det med slike dager hvor man ender opp med å smile fra øre til øre.
Tenk å kunne glede seg til å komme tilbake til jobb når den dagen kommer. Jeg skal kose meg hjemme en god stund til, sammen med lille bolla mi:)
Vet dere hva? 
Jeg har fått noen bilder av fantastisk råfine møbler som Drømmeverden har mulighet til å få inn, hva synes dere? Vi har desverre ikke mulighet til å bestille inn så mange pga lagerplass. Derfor gir jeg dere mulighet til å forhåndsbestille på mail: drommeverden@hotmail.no
Barstolen har kjøkkenbenk høyde, perfekt til kjøkkenøy. Både stolen og barstolen finnes i fargen lin og anthracit, og med håndtak bak på ryggen. Ønsker du å bestille? 
Jeg trenger bestillingene helst inne morgendagen, for at vi skal få de på nyåret. (produksjonstid)
Diningsofaen finnes også i grå og lin. 
Vi får inn en til butikken om kort tid, men her er det også mulighet for å bestille. 

Jeg har prøvesittet alle møblene og de er ikke bare fine å se på, men også gode å sitte i.
Hva mer kan man ønske seg?
Etter en lang dag i 40års dag sitter jeg her med bena høyt.
Rart at man blir så sliten bare av å sitte og spise?

Nyt søndagen så du er klar for en ny uke!
Jeg skal kose meg med mann og våre små håpefulle.

Natta fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!