søndag 1. september 2013

Litt Høst

Vi skriver 1.september på kalenderen, den første høst-måneden.
Etter en så flott sommer synes jeg det er helt greit at høsten nærmer seg.
Innekos med masse stearinlys, pledd, te-kopp og sanke inspirasjon i blader og på nett.
Her hjemme har jeg nettopp tent masse stearinlys og slått på filmen Pretty Woman, fantastisk film!
Litt sofakos med mannen før han reiser på jobb igjen.

De siste dagene har Drømmeverden fått en skikkelig make-over!
Den er åpnet opp, flyttet om, freshet opp og i det hele tatt. Jeg stakk hodet innom på lørdag ettermiddag for å se, og jeg er så stolt! Fine fin butikken min, med de beste ansatte!
Har du mulighet vil jeg anbefale en tur innom. Ikke bare er den blitt flottere, men nyheter kommer som perler på en snor nå. Høsten er flott både på interiør- og kles-fronten. 

Nyt søndagen og ta imot den nye uken med åpne armer.

Pausen er over og jeg må vende tilbake til filmen.
Vi "sees" imorgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!