tirsdag 3. september 2013

Pajar!

Innom en snartur før leggetid!
Igår måtte jeg gi meg selv forbud om å blogge, for regnskap og papirarbeid stod først på lista. Desverre er det bakdelen ved å drive butikk.
Jeg og lille-sjefen var innom butikken min idag, hønemor selv er stolt som en hane.
Butikken er blitt så åpen, lys og enda mer innbydende (noe jeg ikke trodde var mulig:)

Jeg rakk å hjelpe, skravle og ha kontakt med kundene igjen. Det gir meg en sånn giv!
Det minner meg på hvorfor jeg jobber litt for mye i permisjonen min, gleden og tanken på å ha en så fin jobb å komme tilbake til. Jeg fulgte drømmen, har jobbet som en gal og får en jobb jeg elsker!
Jeg er heldig:)
Jeg må bare dele med dere en fantastisk nyhet!
Drømmeverden er blitt forhandler av de beste vinterjakkene fra Pajar.
Jeg har selv hatt en slik en vinter allerede, og kan gå god for jakken. Den holder deg varm og god, selv i mange minus grader. I tillegg er den feminin og stilig. Det kan man ikke alltid si om alle typer vinterjakker, mange får deg til å føle deg som et telt.
Jakken er innsvinget og kan like gjerne brukes på fjellet som på byen.
Flere enn meg som ønsker seg en slik?
 Disse er lagt ut i nettbutikken allerede, sikre den den beste og fineste vinterjakken!
Riktignok koster den litt, men den er verdt hver krone. Og dette er et plagg du bruker daglig.
Finnes HER i nettbutikken.


Jeg har bilder fra den "nye" butikken som jeg skal vise dere.
Men nå er det nattinatt

Happy thoughts!

1 kommentar:

  1. Du er irkelig heldig som har en slik fiiin jobb!!
    Og dyktig:))

    Den jakken er lekker, men desverre litt for dyr for denne lommeboken:(

    Ha en fin fin dag:)

    PS: Linken direkte til Pajarjakken virker ikke;)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!