lørdag 19. juli 2014

Det er deilig å være norsk i Danmark!

Vi er hjemme fra en liten i uke i Danmark. For et deilig land å feriere i!
Vi bodde i et skikkelig stilig arkitekttegnet hus med mange fiffige detlajer. Her snakker vi design og arkitektur. Huset er helt utenfor min stil og det dere vanligvis ser her inne, men jeg elsker når ting er så gjennomført!

Hagen var en oppdagelsestur i seg selv. Jeg tror jeg telte 5 sittegrupper. I tillegg til drivhus, gjestehus, hønsegård, utedusj, solplass…ja og sikkert noe mer jeg aldri oppdaget:)
Jeg drømmer om en slik flott hage! Men først får jeg ønske meg grønne fingre..

Lyst til å se huset?







Det ble tur til Tivoli på oss, litt shopping, slottsbesøk og sol og strand. Huset lå noen hundre meter fra stranden, for en lyx! 

Vel, det er ikke annet å si enn det er deilig å være norsk i Danmark!

Hvor ferierer du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!