søndag 27. juli 2014

Torden, lyn og kos i heimen!

Hva gjør man når baran sover og mannen er reist på jobb igjen?
Jo, da setter man huset på hodet og styler i vei. Min favoritt syssel over alt!
Noen nye ting ble med meg hjem fra jobb på lørdag, og nå er jeg i full gang.
Vil du se resultatet? Ta en titt innom her imorgen.

Er det ikke typisk at det skal tordne, lyne og sprutregne akkurat idag?
I utgangspunktet synes jeg det bare er kos med litt innekos igjen. Men når mannen skal ta med seg et møbel på vei til jobben som han skal levere til en kunde, så er jeg ikke happy med regnet. Han kjører pick-up og jeg er livredd for at varen blir vårt… Vi pakket den godt inne i presenning, men alikvel.

Idag har vi fått vasket alle bilene. Min, mannens og Olga-mor. Deilig å få alt på stell når ferien er over og vi skal tilbake til hverdagen igjen. Nå er snart skittentøyskurvene tomme, huset er nyvasket og alle sengene er skiftet på. Jeg elsker når ting er på stell!
Da er jeg klar for hverdagslivet igjen.
En kopp med kakao måtte til ikveld slik at jeg fikk den ultimate høstfølelsen. Jeg styler litt sensommer/ light høst og bestiller mer høstvarer. Da er det viktig med riktig stemning:)

Ønkser deg en ny fin uke imorgen!
Hurra for mandager!

1 kommentar:

  1. Flott sommer/høststemning på bildene dine.
    En flott årstid det også, men jeg er glad for å kunne nyte sommeren litt til :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!